Mijn lijst met blogs

maandag 15 september 2014

December 5 2013 Bob (Casper) komt niet meer terug bij Maureen



December 5 2013 Bob (Casper) komt niet meer terug bij Maureen






Vandaag ben ik een week bij mijn nieuwe baasjes en ik blijf, want ik ben een voorbeeldige
hond (zie bijlage):
1.) ik kan loslopen
2.) als ik aan de lijn moet trek ik niet
3.) ik ga in de mand liggen (dat deed Dicha nóóit)
4.) ik ben zindelijk
5.) ik bedel niet
6.) ik verhaar niet
7.) ik ben goed opgevoed!
8.) gisteren heb ik geholpen met het verschonen van de papegaaienkooi, zonder Charley te bijten
     (dat was best leuk, want er liggen allemaal lekkere kruimeltjes in)
9.) ik bijt soms in de handen van de mensen, maar dat vinden ze hier niet erg.
10.) ik kan goed bij de buren logeren
11.) ik piep soms als ik alleen in de kamer ben, maar dat hou ik niet zo lang vol
11.) ik loop niet door de modder, want dan krijg ik vieze poten en daar heb ik een hekel aan.

Dus, lieve Maureen, ik kom niet meer terug.
Hoewel ik bij jou een heel gezellige tijd heb gehad (dank daarvoor) blijf ik hier.

Dikke lik van Bobbie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten