Mijn lijst met blogs

vrijdag 12 september 2014

November 9 2013 Onze Ellie heeft haar rolstoeltje



November 9 2013  Onze Ellie heeft haar rolstoeltje



Zoals onze trouwe lezers weten is Ellie de mascotte van Esperanza Hoop voor Honden.
Wij leerden Ellie kennen, toen we in augustus 2009 voor de eerste keer naar Padul gingen bij Granada.
Onze Niki en Rafa en ook de grote zwarte Kaisser kwamen daarvandaan in begin 2009.
Het was de refugio van Ana en Jesus, die we later hebben geholpen een refugio op te zetten in Monachil.
Rocío hielp vanaf haar dertiende jaar in de refugio en heeft later Ellie geadopteerd. Ellie heeft aan beide achterpoten 'patelluxacíon', verdraaide knieschijven, daardoor vergroeide poten, spieren en pezen en kon
alleen met haar kontje slepend zich voortbewegen. Op onze pagina 'Onze mascotte Ellie' zijn er filmpjes te zien hoe Ellie met Rocío en ons door Granada liep.

Deze week schreef Rocío ons, dat zij zoals beloofd met Ellie naar de dierenarts is geweest. "Die heeft Ellie een rolstoel aangemeten. Aanvankelijk was Ellie bang voor de rolstoel , jullie kennen Ellie , ze is bang voor alles.   Daarna maakte ze enige vooruitgang . Morgen ga ik met haar uit om een ​​beetje te oefenen . De rolstoel is perfect . Toen heb ik Ellie "normaal" gezien. Ik ben opgewonden uffffff . De rolstoel zal een grote hulp voor Ellie zijn . Geen verwondingen meer aan de poten en op de rug geen zware klappen meer . Het is geweldig !
Alles is mogelijk geweest dankzij Esperanza. Ellie en ik zijn erg gelukkig dat jullie deel uitmaken van ons leven . Wij zijn zeer gelukkig . Ik kijk ernaar dat jullie Ellie kunnen zien lopen met de rolstoel".

Rocío en Paco
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten